Subject: FW: Teile on saabunud dokument Haridus- ja Teadusministeeriumist_Elluviija konkursi hindamistulemuste ja võitja kinnitamine
From: "RTK Info" <[email-masked]>
To: "Kaja Kruus" <[email-masked]>
Date: Thu, 15 Feb 2024 14:09:25 +0200

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, February 6, 2024 3:01 PM
To: RTK RPT HTM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Teile on saabunud dokument Haridus- ja 
Teadusministeeriumist_Elluviija konkursi hindamistulemuste ja võitja 
kinnitamine

Tähelepanu!

Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile 
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere

Edastan Haridus- ja Teadusministeeriumi kantsleri käskkirja "Elluviija 
konkursi hindamistulemuste ja võitja kinnitamine"
Registreerimise kuupäev:19.01.2024
Registreerimisnumber: 1.1-3/24/7

Lugupidamisega
Haridus- ja Teadusministeerium
tel 735 0222
[email-masked] <mailto:[email-masked]>